miercuri, 20 august 2014

Illuminati

Asta v-a atras atentia, presupun... Numele acela ... e o enigma pentru toti, capteaza orice privire, orice sunet, toata lumea e interesata de acesti Illuminati. Si normal ca orice om, am incercat sa ma documentez, deoarece in ultimul timp lumea in jurul meu forfeta despre acesti Illuminati, asa ca am devenit putin sceptica. Se spune ca Illuminati, ar fi o grupare de oameni care au aparut in perioada iluminarii, acum foarte mult timp.
(Ceea ce am aflat, desigur, sunt doar teorii si presupuneri asa ca nu pot avea incredere deplina in aceste cuvinte, insa eu incerc sa sintetizez informatiile pe care le-am acumulat de-a lungul a 2 ani de zile, cat am incercat sa aflu cate ceva despre acesti indivizi. De aseamea nimeni nu are nicio dovada ca ei exista si in zilele noastre, sau ca au existat vreodata - doar cateva semne si speculatii.)
Illuminati s-ar spune ca au fost o grupare din Roma, formata din cei mai geniali savanti, fizicieni si oameni de stiinta din Italia. Inca de la inceputurile istoriei religia a fost impotriva stiintei, deoarece stiinta arata sau incerca sa arate ca divinitatea e un fals, iar preanumitul Dumnezeu e doar un idol, stiinta raspunzand si gasind solutii la toate intrebarile legate de fiinta omeneasca. Din cauza ca religia nu lasa ca stiinta sa vorbeasca, in Italia cei mai luminati oameni au inceput sa se intalneasca in secret pentru a-si impartasi parerile despre falsele imagini impuse de Biserica. Insa pentru adevarurile pe care ei le facusera publice, mai anume ca Pamantul nu se afla in centrul Galaxiei, ci Soarele(Galileo Galilei) Biserica a luat masuri drastice si a inceput sa ii vaneze pe membrii Illuminati(arestandu-l pe Galileo, inclusiv), omorandu-i si expunandu-le corpurile fara viata pe strazile din Italia pentru a arata puterea Bisericii si pentru a baga frica in oameni, pentru a nu i se alatura celor "luminati". Illuminati, de frica au fugit din Italia,ajungand aproape in toata Europa. Influenta lor a inceput sa creasca din ce in ce mai mult, langa partea lor strangandu-se, francmasonii, templierii , nume renumite ale renasterii si asa mai departe. Illuminati este vazut ca un grup satanist, Noua Ordine Mondiala fiind scopul lor central, functional chiar si in prezent. Am aflat ca Vechiul Ordin Mondial initat tot de stramosii Illuminati a esuat, Illuminati din zilele noastre fiind impotriva totala a Vechiului Ordin, vrand se elimine fiecare membru al Oridinului. Noul Ordin Mondial este bazat pe iluminismul stiintific, ei numind-o Doctrina Luciferica.
Illuminati= conspiratie moderna.(opinie personala)
Din punctul meu de vedere ei pot exista, si nu pot exista. Am citit ceva care m-a facut sa am o parere foarte buna despre ei si care mi-au sustinut gandirea. Ceea ce am citit fiind poftat de un membru de al lor, din S.U.A presupun. In acel site ei isi exprima foarte frumos si impunator, dorinta de a scapa de toti "psihopatii"(asa ii numesc ei pe toti oamenii care lucreaza si traiesc doar in scop propriu, vrand rau umanitatii, fiind orbiti de bani si de putere) care ne controleaza lumea in setea lor dupa bani si putere. E foarte adevarat ca suntem inconjurati doar de maniaci, numai de egoisti si oameni rai. In fiecare zi, stau si analizez tot ce se intampla in jurul meu si descopar ca totul este doar BANI. Pentru a trai ai nevoie de bani, daca pana si pentru a muri ai nevoie de bani.... - asta inseamna ca ceva este in neinregula. Pot sa spun ca sunt total de acord cu Illuminati cu opinia lor cu privinta la decursul unei vieti si pot sa spun ca ii sustin cu tarie in tot ce spun ei. INSA nu sunt cu alte lucruri pe care le-au spus in acel site, si sper ca nu o sa va suparati pe mine daca nu o sa le spun, pur si simplu simt ca unii nu sunt pregatiti pentru ce am eu degand sa spun, sau ce gandesc eu. Imi este frica ca teoriile mele si gandirile mele sa fie adevarate si sa dezvalui un mare secret, chiar daca sunt un om neinsemnat ce scrie pe un blog, pe care nimeni nu il vizioneaza. Insa asta nu conteaza, cred ca anumite opinii nu trebuie impartasite cu altii, mai ales cand ai o minte atat de umblatoare ca a mea, care incearca zi de zi sa afle adevarul despre omenire, si care incearca sa explice tot ce se intampla in jurul ei. Totusi cred ca mintea mea stie mai multe decat cred eu ca stie, iar Illuminati pot avea acces la conexiunile care se produc in timpul fazei REM.

-tot ce am scris sunt doar teorii si presupuneri, nimic din ce am scris mai sus nu sunt complet opinii personale, ci doar informatii extrase din alte surse(nu stiu daca e adevarat sau nu)-    (sper doar sa nu supar pe nimeni cu aceasta postare, peace Illuminati)


"Perspectiva lumii poate fi de cele mai multe ori deviata de realitate, aceasta datorita factorilor nesimtiti care sucesc mintile naive ale omenirii."-Andreea Secară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu