luni, 16 septembrie 2013

Visul

Visele intotdeauna mi-au dat bataie da cap pot sa recunosc asta. Nimeni nu stie cu exactitate cum si de ce sunt ele produse , dar  un singur lucru stiu ca ele provin din subconstient .
Incerc sa nu cred ca visul este doar imaginatia noastra la intamplare , in timpul somnului bazandu-se pe ultimele evenimente din viata noastra sau cele mai importante , pentru ca am ajuns sa cred ca subconstientul in somn ,cat timp e deconectat cu totul de lumea materiala , incepe sa traverseze alte dimensiuni si chiar poate alte minti . Daca ati simtit un sentiment de deja-vu si sunteti sigur ca nu a-ti mai trait inainte , evenimentul respectiv , pot sa va spun cauza lui : Visele . Tind sa cred ca atunci cand dormim subconstientul nostru poate sa calatoreasca prin timp si chiar in alte dimensiuni , gasind ca dovada numitii prevestitori sau clarvazatori . Asta cred eu desigur , nu trebuie sa am neaparat dreptate , pentru ca nimeni nu are o explicatie a ce se intampla in mintea si subconstientul nostru in faza R.E.M deoarece nu sunt corpuri fizice , depistabile ci sunt niste forme nefizice ale creerului unde se preiau toate informatiile din exterior si apoi sunt accesate , atunci cand avem nevoie de ele . De-a lungul timpului , s-a cercetat acest subiect , evouluand de la o etapa la alta . In secole trecute , oracolul era cel mai credibil dintre clarvazatori si se presupunea ca acesta prevedea intamplari dezastruoase , fara cale de intoarcere . Acum ne intoarcem in ziua de astazi in care asa zise prezicatoare sunt foarte cautate . Dar cu parere de rau in ziua de astazi nu mai sunt acele credinte care te puteau face un adevarat clarvazator , ci multi impostori ce usuca de bani , naivii care in ultimul timp sunt disperati de aceste fenomene supranaturale .
Revenind la vise , cum am spus mai devreme , cele mai multe se desfasoara in faza R.E.M al somnului , cand creerul este cel mai activ si presupun ca activitatea lui se desfasoara in partea creativitatii -> subcontientul . Omul de regula poate avea 5-7 vise intr-o noapte , un copil de 10 - 12 ani poate avea in medie 15 vise pe noapte , deoarece creativitatea lui este mult mai activa si subconstientul este mai elastic decat cel al unui adult .

Un comentariu:

  1. Cand eram mica, aveam aceasta senzatie de deja-vu. Am intrebat cateva persoane si mi-au zis ca e imposibil si ca nimeni nu poate vedea in viitor. Dar nu i-am crezut. Eu si acum am aceasta stare si sustin cu tarie ca e deja-vu

    RăspundețiȘtergere