miercuri, 21 august 2013

Sorry :(

Imi pare rau ca nu am mai postat nimic in ultima vreme. Chiar imi pare foarte foarte rau . Am avut cateva probleme tehnice cu calculatorul meu si nu am mai putut intra. Imi cer mii de scuze . As vrea sa ma revanjez , de aceea m-am gandit ca ar fi dragut daca as auzi cateva subiecte de dezbatut de la voi . Dar pana atunci as vrea sa vorbesc despre un subiect pe care il am demult in cap.

-Aceasta Dimensiune-

Cateodata ma gandesc daca aceata dimensiune este reala sau traim intr-un vis iar cand murim ne trezim, sau poate e falsa si e doar un truc al mintii , sau nici macar nu existam. Multe sunt posibile pentru ca realitatea nu e deobicei realitatea adevarata doar realitatea noastra pe care ne-o creem si pe care o putem suporta , desigur. Chiar m-am gandit daca aceasta dimensiune sau realitate este singura si eu cred ca nu este . Cel putin eu cred ca sunt mii de dimensiuni in aceasta lume , pentru ca de exemplu : lumea spune ca exista dumnezeu si ca exista rai si iad asa ca eu le iau ca pe niste dimensiuni si sper ca asa sa fie. Raiul e o dimensiue iar Iadul alta dimensiune, una rea una buna , acum fiecare vede cum vrea lucrurile asa ca luam alt exemplu . Unii oamenii spun ca exista spirite si stau printre noi , uitati si varianta mea , eu cred ca spiritele sunt in alta dimensiune si se intampla diferite accindente si oamenii din lumea noastra au simtit aceste accidente. Desigur ceea ce spun eu s-ar putea sa nu fie adevarat sau chiar nu este dar acestea sunt doar niste posiblitati si imi place sa le creez prin mintea mea . Asa macar pot sa sper ca existenta mea nu se va pierde si imi creez o incredere in mine chiar daca este falsa sau reala pentru a putea trai.
Chestiile filozofice nu ne vor putea salva pana la nesafarsit asa ca ar trebui cu totii sa ne creem o proprie perspectiva a acestei lumi dar nu o realitate diferita pentru ca lumea sociala e cea mai importanta asa ca e bine sa traim toti intr-o realitate sau cel putin majoritatea , asa putem tine piept tuturor modificarilor pe care l-am suportat , le suportam si le vom suporta in aceasta viata sau chiar in toate vietile posibile pe care le putem trai.

Un comentariu:

  1. Eu cred ca ele se afla in noi si unii dintre noi si-au dat seama de asta prea tarziu. Asa de tarziu, incat deja au luat controlul, iar noi nu mai suntem in stare sa facem nimic. Sau facem totul gresit si devenim urati de toata lumea.
    Asta e planul lor .

    RăspundețiȘtergere