joi, 23 ianuarie 2014

Luna si Soarele



Capitolul III

Ma plimb prin sectorul 5. Incerc sa uit tot si sa ma linistesc . Cu cat mai mult nu iti pasa de ultima viata , cu atat intri mai repede intr-una noua. Este pace in sectorul 5 , imi place aici. Deobicei faceam plimbari lungi pe aici. E singurul loc unde cresc copacii , florile si toata vegetatia ce moare pe pamant.
De asemenea el se mareste din ce in ce mai mult pe masura ce lumea ,,vie" moare .
M-am obisnuit cu adierea diminetii , mangaindu-mi fata , cu parfumul minunat al florilor , chiar si cu solitaritatea sau melancolia ce o simteam de cele mai multe ori atunci cand ramaneam singura .
Acum insa numai simt nimic , absolut nimic , stiu doar ca trebuie sa imi gasesc un nou corp.
Ma plimb , gandindu-ma cat timp a trecut pe pamant , de cand sunt aici. Poate un minut ? Poate trei . Totusi nu conteaza. 
Trec peste un pod . Dedesupt trece un suvoi de energie acvatica. Da , asa este . Aici nu exista apa .
Dimensiunea asta e foarte complexa , fata de lumea oamenilor . Aici totul inseamna energie , acolo totul era material , aici e doar energie .
Am ajuns in mijlocul unei paduri virgine . Energia ma strapunge ca o sageata , si ma indeparteaza . Ma respinge foarte rapid si violent , asa ca fug repede in sectorul  4 .
In purgatoriu sunt mii de sectoare , insa eu pot intra doar in primele 20 de sectoare . Sunt un suflet mai putin evoluat asa ca sunt blocata energetic atunci cand vreau sa ajung la sectorul 20 .
Nu inteleg de ce . Ce mi se intampla . Totul e pustiu si totul ma respinge .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu