marți, 21 ianuarie 2014

Preocupata cu mine .

Imi cer mii de scuze , pentru ca nu am mai scris , dar am trecut printr-o perioada foarte aglomerata . Au trecut si sarbatorile . Am trecut intr-un an nou . 2014 . Mda .Un an nou , o alta sansa de a ne schimba , spun unii . Dar pe cine pacalim ? Noi nu ne vom schimba niciodata. (stiu....... cat optimism pot exprima ...insa asta e adevarul) Trebuie sa fii foarte evoluat sufleteste pentru a-ti schimba comportamenul , personalitatea si chiar caracterul . Schimbarea e un proces foarte greu de realizat si cred ca toata lumea stie asta .
Va indemn in a citi foarte mult . Mie imi pare rau ca nu pot citi , pentru ca anul asta va fi unul foarte sufocant la scoala . Dar pur si simplu voi lasa orice la oparte si ma voi dedica mult mai mult scrisului si cititului .
Anul acesta sper sa fie mult mai interesant si cu mai multe obstacole , pentru a ma dezvolta mai mult ,  pentru ca acum am nevoie de maturizare . Va doresc un an frumos . Si imi cer scuze din nou pentru intarzierea postarilor mele .

"Dream world was a better place to me ."
Lumea viselor a fost un loc mai bun pt mine .
-Andreea Rye

Un comentariu:

  1. Scrii foarte bine.
    Sa mai intri pe blog cand ai timp...pentru ca o sa ajungi sus cu scrisul, vorbesc serios.

    RăspundețiȘtergere