sâmbătă, 15 iunie 2013

Crede si se va indeplini!

De acum asta e motto-ul meu:CREDE SI SE VA INDEPLINI!
Cred ca e destul de sugestiva aceasta expresie si o folosesc foarte des, pentru ca e foarte adevarat. Nici nu mai tin minte unde am vazut-o sau auzit-o dar imi place si mai ales cred in ea si cred ca cu totii ar trebui.
Cred ca la un moment dat s-au facut niste statistici, sau cel putin asa am citit, despre increderea in sine si in ceilalti. S-a dovedit ca oamenii care au mai multa incredere in ei si sunt siguri , sunt optimisti si cred in ceea ce si-au propus au o mai mare reusita de cat cei care sunt pesimisti , care nu cred in forta proprie , care nu au nici o urma de speranta sau dace ea e foarte mica nu au ceea ce isi doresc.
Din experienta proprie am observat ca este adevarat . Am analizat oamenii din jurul meu. Dar am si incercat pe pielea mea. Atunci cand eram pesimista sau bosumflata si ziceam ca nimic nu se intampla bine , chiar asa era. Mi se intamplau lucruri ce imi afectau in mod rau starea de spirit care si asa nu era buna. Chiar si o nota mai proasta , chiar si o scurta cearta sau o intamplare opusa la ceea ce visam eu , toate se intamplau pentru ca eu nu aveam incredere ca ce vreau eu sa se intample se va intampla
Dar cand incerc sa privesc lumea intr-un mod mai bun , si cred in mine sau cel putin in lucrul pe care doresc sa se intample , mai devreme sau mai tarziu acel lucru s-a intamplat asa cum am vrut.
Sentimentul pe care il ai cand un vis se implineste oricat de mic ar fi el , este uimitor, te simti in viata , te simti renascut si mai ales fericit si entuziasmat.
Deci sfatul meu este sa credeti in voi , chiar daca uneori e imposibil de facut asta, dar incercati si vi se va indeplini.
Eu vreau sa stiti ca viata asta nu e chiar asa de rea cum pare. Doar nu ne complicam prin gandurile noastre intortochiate , absurde , pesimiste, rele , abuzive si chiar impulsive. Ca totul sa iasa bine sau mai bine zis cum ne zice destinul trebuie sa lasam toate abzurditatile la oparte sa ne vedem de drum , si sa lasam ca lucrurile sa curga, sa vina de la sine , pentru ca daca ceva ne este menit el va veni singur ci nu l-a chemarile noastre sau atunci cand nu suntem pregatiti. Noi oamenii le vrem pe toate pe tava, nu avem rabdare de loc , suntem curiosi  si intr-un fel e bine pentru ca daca nu eram inventivi , curiosi si asa mai departe tehnologia nu mai era cea de astazi,cunostiintele noastre erau mai limitate  iar eu nu puteam sa va mai scriu aceste chestii. Dar totul are o limita. Pentru ca noi am fost dotati cu o inteligenta fara limite ar trebui sa o cultivam dar incetul cu incetul , toate la timpul lor , nu-i asa?
Exact ce am spus mai intainte. Pana acum evolutia noastra a crescut treptat , incet dar sigur , dar mi-e teama din cauza instinctului nostru animalic ce zace in fiecare dintre noi , sa distrugem tot acest pamant sacru si sa ajungem la fel ca inainte :niste maimute fara par din grota. Vad ca peste tot oamenii vor sa se domine unii pe altii iar asta mie nu mi se pare inregula . Noi ar trebui sa ne intelegem unii cu altii pentru ca suntem inteligenti , creativi, inventivi, curiosi, avem un suflet mai complex decat orice vietate , iar noi ne batem joc.
Cred ca am ajuns intr-o alta parte a discutiei, dar in mare parte are legatura si cu increderea.
Despre dominatii o sa fac o alta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu