joi, 6 iunie 2013

 Despre Mine. Un nou blog.



Buna.
Imi place ceea ce fac ,indeosebi pentru ca e creativ si interesant dar mai ales relaxant, dar mi-am propus sa ies putin din aria mea obisnuita si sa scriu acest blog nou.
Sunt noua la chestia asta dar cred ca ma voi adapta usor , mai ales ca vine vara si voi avea timp sa postez. Momentan lucrez la o carte , destul de greu . Nu prea am timp pentru ca mai ales perioada aceasta e foarte grea, trebuie incheiate mediile , iar mai ales trebuie sa ma concentrez ca sa nu mi le
 stric.


Acest blog este (despre cum scrie si in titlu) despre nenumaratele mistere si enigme pe care viata ni le da. M-am hotarat sa scriu despre asta intrucat si eu ma confrunt cu unele dintre miile de probleme ale vietii.
Imi pare bine daca tu ca citior te-ai invoit sa imi citesti postarea. Asta imi da incredere si speranta. Sunt foarte entuziasmata sa vad cum va merge acest blog. Poate ca va prinde bine voua cititorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu