marți, 16 iulie 2013

Luna si Soarele

Doua astre minunate , opuse dar care se inteleg. E o armonie intre cele doua creatii ale Universului , si chiar una foarte frumoasa. Iubirea mea pentru Astronomie este inradacinata in mine de mic copil si intotdeauna priveam impreuna cu tatal meu cerul zi si noapte si chiar  o mai fac. Imi aduc aminte cand plecam la bunicii mei la tara si ajungeam pe seara , admiram din masina culorile incredibile pictate pe cer. Roz, mov , albastru chiar si verde predominau cerul la apus. Apoi un albastru inchis si regal punea stapanire in cele din urma. Luna stralucea deasupra noastra , in timp ce noi eram asezati ajunsi la casa bunicilor , pe prispa si acultam greierii si priveam cerul instelat. Carul mare si carul mic imi captau atentia. Era uimitor ..
Pentru ca iubesc atat de mult aceste doua astre , am inceput o carte si m-am gandit sa o public aici, sper sa nu va suparati ( scuze daca nu am mai postat in ultimul timp dar am muncit mult la inceperea cartii.)


Luna si Soarele
Capitolul I: Desteptarea!
,,Nu pot deschide ochii. Deodata nu stiu ce e cu mine. Ce se intampla? Cine sunt? Unde sunt? Ce caut? Nu pot spune dar stiu ca pacea e in mine. E bezna. Liniste . Nu cred ca am mai simtit asta inainte. E o stare linistitioare precum o zi de primavara in natura. Hmmmmm. Dar ce e aia primavara , ce e aia natura? Pentru o secunda am stiu. Dar acum totul s-a dus.
Acum o lumina nebuna ma orbeste. Pot sa imi deschid ochii , dar lumina aceea puternica ma impiedica sa-i deschid. Totul se schimba acum. Intrebarile se inmultesc si nu stiu sa raspund. Dar ce sunt alea intrebari? Nu stiu. Nu stiu nimic. Totul e alb, in mintea mea. Ce e mintea? N-as putea spune , doar gandesc , cred ca asa se numeste cand vocea interioara naruieste toata linistea sufletului. Nu stiu nimic. Totul e gol , alb , un infinit de nimic. Dar acel nimic , doar pare sa fie acolo. Nu e ceea ce cred . Stiu mult mai multe decat imi imaginez si decat cred ca stiu.  Nu mai stiu ce inseamna a sti. Iar s-a dus. Nu. De ce? Pot scapa ? Pot afla , unde sunt? Nu stiu ce vreau , ce gandesc , ce inseamna totul. Ce e acela ochi? Ce e  aceea minte?
....
Vad. Da , pot sa vad. Ce s-a intamplat? Unde imi este pisica?” O teama groaznica se aprinde in mine. ,,Chiar am murit?” ma gandesc incercand sa imi dau seama ce se intampla. Un sentiment de panica ma cuprinde, dar apoi imi dau seama ca asta era ce imi doream. O camera alba imi sare in fata. Asta e singurul lucru pe care il vad. ,,Cum s-a intamplat asta?” iarasi panica incepe sa creasca. ,, Parintii mei... oare ce spun ? cum se simt?” teama se declansa din ce in ce mai puternic. Imi pare rau ca ii fac pe parintii mei sa sufere , dar totusi nu simt nimic. Sentimentele sunt niste amintiri , doar ma prefac ca simt , pentru ca defapt nu simt nimic. Ma asez , jos. Ma gandesc la tot ce s-a intamplat. Nu imi pot aduce aminte cum am murit. Stiu cine eram , si acum si in alte vieti. Numele meu este Luna. Nu imi pot aduce aminte de ce mi se spune asa , dar imi placea. Nici macar nu stiu cine imi spunea asa, dar asta nu conteaza acum. Incerc sa imi aduc aminte cum si cand am murit. Nu mai stiu cat timp a trecut decand nu am mai fost aici. A trecut mult timp, da. Imi amintesc cum cautam o noua viata , cum ii priveam de sus pe toti. Da. E ciudat , pentru ca ma plictisisem in ultimul meu corp , nu mai eram spre calea mea , ma impiedica sa-mi indeplinesc destinul.
„El....” am soptit. Chipul acela imi aparea in minte, am inchis ochii. Parca pot sa-l vad. Fata lui parca se contureaza in bezna mintii mele. Iubirea mea. Hmm .... De ce el a trebuit sa fie si in ultima mea viata? De ce el? Nu-l pot iubi. Nu cred ca el este , destinat mie. Dar totusi iar l-am intalnit , acelasi raspuns , aceleasi caracteristici. Indoiala se cuibarea intr-un colt al mintii mele. Imaginea corpului pe care il luase a disparut , acum e doar o ceata. Astep ca poarta sa se deschida. Acum imi amintesc , tot ce sunt , tot ce vreau , tot ce am facut , si tot ce am trait. Chin. Lumea oamenilor e trista , mai ales ca intotdeauna uitam tot ce am facut in vietile trecute. Dar stai....Poate ca de asta am murit. Pentru ca imi adusesem aminte ce am fost , sau macar o parte din ce am fost.



Luna si Soarele sunt creatii Universale. Mici in comparatii cu alte minunatii , dar aceste doua imi lumineaza inima si le sunt recunoscatoare , pentru ca fara Soare viata nu ar mai fi , iar fara Luna intunericul din mine m-ar distruge .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu