joi, 4 iulie 2013

Implinirea

Wow. E uimitor cand un vis devinde realitate. Acel moment cand nimic nu te poate face sa te simti prost, cand te simti invingator. Poate ca nu multi au avut acel sentiment, si poate nimeni nu stie cum e sa ai un vis indeplinit . Multi oameni sunt tristi in lume , doar din cauza unor visuri nerealizate si dorinte mari si puternice . Nu este bine sa fii trist, dar eu inteleg oamenii tristi, pentru ca si eu am fost si cu siguranta o sa mai fiu. Este usor sa fii trist , insa sa fii fericit este foarte greu. Dar acel moment perfect va veni pentru toata lumea intr-o zi . Pentru ca asa e viata. Roata se mai intoarce sa stiti.
-Atunci cand un vis cat de mic ar fi el nu se indeplineste atunci pesimistul este creat dar tocmai cand cel mai mare vis posibil este realizat si indeplinit este creat optimistul. De ce? Pentru ca oamenii vor lucruri mari , nu se multumesc cu fapte mici. Implinirea viselor ajunge la fiecare , noi trebuie sa credem si se va indeplini.
-Umpic despre lume-
Hmmmm . Azi am dat de o persoana interesanta. Cu idei foarte interesante. Era foarte artagos tipul , dar totusi de treaba. Incearca sa isi protejeze bine personalitatea si viata personala, nu are incredere in nimeni. Sau cel putin asta incearca sa ne spuna prin comportament. E interesant cum isi tine totul in propria carapace. E foarte calm , interesant chiar cum poate sa-si mentina tot timpul aceasta stare. Eu totusi am putut sa deslusesc ceva...... A suferit mult . Poate o fata , poate un prieten bun , poate chiar un deces in familie nu stiu. Poate chiar mai sufera si asta cred. E optimist dar.... si pesimist in acelasi timp. Haha . Imi place , ma intriga as vrea sa mai gasesc oameni la fel ca el ca sa pot afla cum sa ii ajut. El e distant , chiar foarte distant pana si de propria lui persoana. Se vede ca nu-i mai arde de nimic si incearca sa se distreze ca sa uite de tot .......dar nu . Viata nu merge asa. Viata daca nu o infrunti , te ia pe la spate.. Hmmm. Ma gandesc daca poti avea o relatie de lunga durata cu genul asta de om. Chiar as vrea sa stiu. O sa incerc pe pielea mea. Sper sa mearga. E foarte orgolios . Trebuie sa-i afirmi totul , daca nu, te ia pe o alta cale .si te face sa te simti prost . Chiar vreau sa intru mai adanc , urati-mi noroc.

Un comentariu:

  1. Am simtit si eu zilele astea ca ceea ce-mi doream s-a implinit. Dar nu era ceea ce-mi doream cu adevarat. Daca chiar mi-as fi dorit acel lucru, nu as mai fi simtit asta.. Sau faptul ca mi-am dorit acel lucru a fost o greseala.
    Nimic nu se poate uita. Nu ne putem aduce aminte de lucrurile frumoase, care ne-au facut sa zambim si sa fim fericiti fara sa ne aducem aminte si de lucrurile care ne-au distrus pe interior.

    RăspundețiȘtergere